Portfolio

Lehramtsstudent_innen nach Studiengängen und Fächern im Wintersemester 2013/14

Broschüre, 64 Seiten, DIN-A4, November 2015 Im Auftrag der GEW wurden Daten der Hochschulstatistik für das Wintersemester 2013/14 analysiert. Die empirischen Befunde belegen den Handlungsbedarf in Richtung eines verstärkten Engagements für eine strukturell geschlechtergerechte und inhaltlich geschlechtersensible Ausrichtung der zukünftigen Lehrer_innenbildung. Herausgeber: Gewerkschaft Erziehung und Wissenschaft, Hauptvorstand Download: Die Broschüre kann von den Seiten der

Branding Harmony

Project Brief Cras volutpat, ipsum a dignissim pulvinar, turpis nulla egestas turpis, sit amet cursus diam nunc a neque. Maecenas ultrices molestie accumsan. Vivamus pretium vulputate massa, in venenatis mauris elementum eget. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Donec sagittis vestibulum turpis sit amet fermentum. Nam aliquet

Logo Creation

Project Brief Cras volutpat, ipsum a dignissim pulvinar, turpis nulla egestas turpis, sit amet cursus diam nunc a neque. Maecenas ultrices molestie accumsan. Vivamus pretium vulputate massa, in venenatis mauris elementum eget. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Donec sagittis vestibulum turpis sit amet fermentum.

Proin Tortor Orcus

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque sed varius ipsum, vitae sodales erat. Etiam elit lorem, lacinia vitae sollicitudin ac, egestas ut risus. In vitae nulla eu odio vehicula ultrices in in ipsum. In porttitor lectus vel augue faucibus, at viverra mauris bibendum. Ut consequat at lorem non scelerisque. Cras commodo lacinia orci

Iaculis Eu Gigni

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque sed varius ipsum, vitae sodales erat. Etiam elit lorem, lacinia vitae sollicitudin ac, egestas ut risus. In vitae nulla eu odio vehicula ultrices in in ipsum. In porttitor lectus vel augue faucibus, at viverra mauris bibendum. Ut consequat at lorem non scelerisque. Cras commodo lacinia orci